torsdag 9 april 2015

Ny styrelse för 2015 efter årsmötet

Det har nu gått några veckor sedan årsmötet, och årsmöteshandlingarna tillsammans med medlemskortet för 2015 bör nu vara utskickade till er alla medlemmar via mail. Skulle det vara någon medlem som inte fått detta så återkom gärna till någon av oss I styrelsen.

I samband med årmötet byttes några ledamöter I styrelsen ut I enlighet med valberedningens förslag. Jag har fått förtroendet att leda Sävar CK som ordförande efter övertagandet från tidigare ordförande Erik Bring. Tillsammans med den nu sammansatta styrelsen bestående av mig, Tom Löfgren, Staffan Jonsson, Peter Olofsson och Jonas Söderström hoppas vi nu att vi kan leda Sävar CK till ett mycket inspirerade och träningsfullt 2015. Jag vill passa på att tacka alla ledamöter ur den tidigare styrelsen för deras utmärkta arbete med att utveckla Sävar CK till den status vi har just I denna dag.

Vi I Sävar CK har ett antal frågor/förslag som presenterades på årmötet som vi I styrelsen kommer att fortsätta jobba med, och därav också senare bjuda in till korta medlemsträffar där vi alla kan komma med synpunkter om hur VI vill att verksamheten ska drivas.

För att presentera mig själv för er som inte vet vem jag är sedan tidigare, så heter jag Johan Lindsjö. är 37år, har fru och 3 barn boende I villa på Sportlovsvägen I Sävar. Är tämligen ny på cykelsporten, då jag började med mtb inför sässongen 2013 på en fulldämpad AM hoj.. Jag försöker att dela 50/50 på mitt cykelintresse mellan mtb/lvg, men en viss förkärlek finns dock för mtb. Skogskänslan på små små stigar är unik och mycket lik mitt tidigare stora intresse MC och enduro som jag körde fram till 2012. Yrkesmässigt så jobbar jag som ingenjörskonsult hos Siemens inom röntgen, och reser mycket runt i skandinavien till sjukhus som i huvudsak är mina kunder och där min tid spenderas.
Jag hoppas att ni tar tillfället att stoppa upp mig, om ni möter mig. Då det är ibland svårt att minnas ansikten och namn....

Sävar CK är till FÖR och AV medlemmar.

//Johan Lindsjö - Ordförande Sävar CK